Dag 3 (maandag 3 september)

3 september 2018

Maandag 3 September:

In de kleine tent slapen is toch best warm als de buitentemperatuur 25 graden is. Helaas zien we een grijze lucht en voelen we als we aan het ontbijten zijn spetters!! Gauw de stoelen in de auto en de tafel de tent in. Past net als we op de slaapbedjes zitten. We blijven bij de tent, lekker relaxen. Tot er toch een onweersknal komt zo hard niet normaal. Ik schiet een halve meter uit mijn stoel omhoog. Gelukkig is het er maar één. Ik besluit vandaag mijn blog maar eens te gaan schrijven. Mooi de tijd voor nu. Tegen het einde van de middag krijgen we nieuwe buren, uit Nederland, en de man heeft een tik om elke keer trompet geluiden te maken. De overwinteraars, het doet ons ook aan "We zijn er bijna" van tv denken. Heel irritant gelukkig gaan we weg morgen. En gaan we nu gauw naar de supermarkt om toch maar te kijken of we aanmaakblokjes kunnen scoren. Spar is dicht maar de mercadonita is open. Mooie supermarkt die ook gelukkig aanmaakblokjes verkoopt. En voor de muggen een spiraal om aan te steken. Werkt goed weten we uit ervaring vanuit Italië. De fik kan erin....als het maar droog blijft want zoals het al de hele dag gaat blijft het spannend. Aan het einde van de BBQ gaat het toch regenen dus de laatste stukjes zalm en sla maar in de auto opeten met een lekker glaasjes cava erbij. Is net of we met een camper op pad zijn maar dan net ff anders! 'S nachts worden we ruw uit onze slaap gewekt  door gestommel, blijkt een kat aan onze afvalzak te hangen. gelukkig dat viel mee helaas de vele muggen niet. Ben zo vaak gestoken dat mijn onderbeen lijkt of het in brand staat. Bed uit en naar de auto om "deet" te pakken. Nou nu slapen als dan ook nog de harde rampenstamp muziek kan ophouden gaat dit lukken. En ja hoor half drie wordt het rustig en vallen we in slaap.